Potykacze reklamowe jednostronne i dwustronne

Potykacze reklamowe jednostronne i dwustronne czyli popularne stojaki reklamowe stają się coraz bardziej popularną formą reklamy wizualnej stosowanej przez przedsiębiorców.

Postawione w odpowiednim miejscu, w którym uczęszcza na spacery wiele osób z pewnością pomoże w promocji konkretnego przedsięwzięcia. Wielokrotnie po potykacze zgłaszały się do naszej firmy restauracje czy przedsiębiorstwa zajmujące się gastronomią. To właśnie w gastronomii stojaki reklamowe są szczególnie popularne w kurortach nadmorskich w okresie wakacyjnym – wówczas w drodze na plażę prawdopodobnie spotkali się Państwo z ich ogromna ilością. Podobnie sytuacja wygląda na przykład w miejscowościach, które znajdują się w pobliżu polskich miejscowości turystycznych w górach. Właściwie każde miejsce, w którym pojawia się wiele osób jest idealne do tego, aby postawić potykacz jednostronny czy też potykacz dwustronny. Różnica między tymi dwoma typami jest zasadnicza – stojak jednostronny umożliwia publikację treści reklamowych tylko po jednej jego stronie, natomiast stojak dwustronny daje możliwość prezentacji materiałów promocyjnych po obu jego stronach.

 

Potykacze reklamowe P1
Potykacze jednostronne P1

 

 

Powyżej na zdjęciu przedstawiony jest wariant jednostronny, który złożony jest z jednej powierzchni przeznaczonej pod publikacje treści reklamowych. Jest to najprostszy z modeli stojaków reklamowych. Poniżej mogą Państwo porównać ten wariant z innym modelem jednostronnym – Potykaczem P2Różnią się one przede wszystkim podziałem treści na dwie części.

Potykacze reklamowe P2
Potykacze reklamowe P2

Innym wariantem w jakim produkujemy potykacze reklamowe są produkty, które umożliwiają prezentację informacji z dwóch stron – z przodu i z tyłu. Jest to szczególnie skuteczne na głównych ulicach – deptakach w wielkich miastach, lub w centrach kurortów, gdzie spaceruje setki, a nawet tysiące osób w ciągu godziny. Poniżej przedstawiamy wariant, który podobnie, jak w przypadku stojaków jednostronnych składa się z jednej, dużej części:

 

Potykacze reklamowe P10
Potykacze reklamowe P10

Przyglądając się potykaczom dwustronnym można znaleźć analogię – w obu przypadkach występują modele z jednym głównym elementem do prezentacji istotnych informacji, a także z dwoma – rozdzielonymi. Różnice można zauważyć już na pierwszy rzut oka – prawdopodobnie potencjalni klienci, którzy zwrócą uwagę na Państwa stojak reklamowy również zauważą różnicę – decyzja, który typ wybrać zależy już jednak w całości do Państwa. Podobnie jak i rozmiar potykaczy, który ostatecznie zostanie zakupiony.

 

Potykacze reklamowe P11
Potykacze reklamowe P11

 

About the author: admin